maandag 10 juni 2013

Nothing


Zo dat begint al goed, vandaag doen we helemaal niets. Tenminste niets van de Ta Da! lijst. Lekker een beetje keuvelen in huis, ideetjes voor mijn lijstje opdoen, beetje mediteren en naar muziek luisteren. Eens bedenken wat ik veranderen kan in huis. Nu we voorlopig niet kunnen verhuizen, moet ik eens kijken wat ik hier kan doen om het leuker te maken. Niet gek opkijken als ik straks toch ineens besluit om een klusje van mijn Ta da! lijst te doen, stonden er geen gordijnen op die nog gemaakt moesten worden?

Ik kreeg net het idee van de teaparty na het lezen van wat leuke recepten over cocktails met thee! Ik heb voor mijn verjaardag toch zo'n leuk boek gekregen; 'het vintage tea party boek', het is echt een super boek met leuke ideetjes voor allerlei soorten thee party's, van het ontbijt tot laat op de avond. Het is tenslotte altijd ergens op de wereld theetijd! Naast de recepten staan er ook nog leuke vintage styling tips in voor kapsel, kleding en entourage. Ik heb wel zin in een feestje, dus dat komt eraan. Tea Party's zijn echt wel Ta Da!



Mijn Ta Da! lijst groeit al lekker, ik hou het op twintig items, wil je weten welke en hoe ik het ga doen, kijk dan hier. Wil je zelf ook een Ta Da! lijst bij gaan houden en er over bloggen stuur dan even een berichtje naar mij, dan zet ik je op de blogrol.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten