zondag 16 juni 2013

Nooit een moment verveling.

Haha, ik ben even vergeten hoe dat was, nooit een moment verveling. Want hij slaat soms toe de laatste tijd. Maar deze week was zo'n week dat de verveling ver te zoeken was, ik ben aan sommige dingen die ik van plan was niet eens toe gekomen. Zo hoorde ik maandag terwijl ik het blogje over papa's hoge hoed schreef, dat mijn middelste gaat trouwen, in augustus al. Ze is zwanger en hoewel ze altijd van plan waren om pas daarna te trouwen met hun eigen kinderen als bruidskinderen, vinden ze het nu toch prettiger omdat van te voren al geregeld te hebben. Dat kwam dus best wel onverwacht. Maar het is ook wel behoorlijk....


Minder Ta Da! was dat woensdag mijn schoonzoon, de vriend van mijn jongste naar het ziekenhuis gebracht werd per ambulance. Waarschijnlijk een grote niersteen, hopelijk horen we daar volgende week meer over. Gelukkig konden we Kleine Meid opvangen en haar papa en mama wat ondersteuning bieden.


Wat dan weer wel helemaal....


......was,
dat middelste en ik zaterdag op pad gingen om een bruidsjurk te kopen. Blijkbaar wisten ze van Jill's dat het zo'n heugelijke dag was, want ze deelden aan iedereen op straat bubbels zonder alcohol uit, wat natuurlijk prima paste in het straatje van de zwangere bruid to be! Wij proosten dus en brachten een toast uit op het vinden van de perfecte jurk.


De bruidswinkel was snel gevonden en het passen kon beginnen, na twee jurken was ze in principe al geslaagd, maar we besloten toch de rest van de jurken ook te passen. Er was er geen één bij die meer de goedkeuring kon vinden dan de tweede jurk en die is het ook geworden. Onderstaande taferelen zijn ons dan ook geheel bespaard gebleven. We zijn heel vriendelijk geholpen en alles ging naar wens. Ta Da!


We zijn nog gezellig iets gaan drinken en besloten toen terug naar het station te lopen ipv met de bus zoals we gekomen waren. Ik had alleen mijn navigatie op auto staan ipv op voetganger zonder het te weten, waar door we dus een behoorlijk grote wandeling gemaakt hebben.

Nee saai was het niet deze week.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten