zondag 9 juni 2013

Ta Da!



Ta Da! Nou er is echt helemaal niets Ta Da! Twee dagen terug nog wel, heerlijk zomer en barstens vol goede zin en ideeën. En ineens was het over, helemaal weg. Lief vroeg al wat er met me aan de hand was. Niets had ik gezegd, omdat ik ook geen aanwijsbare reden kon vinden. Maar dit is zo niet leuk, hier moet ik iets aan gaan doen. De Ta Da! moet terug.

Lijstjes? Lijstjes! Het geeft me nog niet echt een Ta Da! gevoel maar ik moet toch iets proberen. *Hmmm, denkt aan alle lijstjes die nooit afgemaakt zijn* Het wordt vast weer een complete mislukking! Maar wat geeft het? *Denkt aan alle plezier dat die onafgewerkte lijstjes toch ook weer hebben veroorzaakt* Wat de hek!?! (welk hek en waarom een hek?) Lijstjes maar dan anders? Iemand ideeën?

*Brainstormen* Wat wil ik? Wat is mijn doel? Korte termijn/lange termijn? Fun/praktisch? Creatief/productief? Spiritueel/down to earth? Ik wil in ieder geval Ta Da! dus ja ik ga weer aan de lijstjes met meer Ta Da! dan To Do! En deze week ga ik puzzelen wat er op mijn Ta Da! lijstje zal komen. Want één ding is zeker ik neem er mijn tijd voor, want op dit moment is tijd alles wat ik heb. Er over bloggen kom in ieder geval op het lijstje voor.

Ta Da!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten