dinsdag 26 november 2013

18 uur!

Tijdje niet geblogd hier en ook niet met lijstjes bezig geweest. Maar besloten dat dit mijn projecten blog gaat worden, en vandaag zijn we om 09:00 uur gestart met een nieuw project:

18 uur


Vanochtend op het nieuws het bericht dat we voor het eerst minder tijd aan huishouden zijn gaan besteden. Zo'n tweeën half uur minder dan in 2006 nog het geval was. We komen gemiddeld aan de 18 uur om ons huishouden draaiende te houden. We besteden dingen uit, koken met half preparaten of warmen misschien alleen wat op en steeds meer huishoudens beschikken over een vaatwasser.

Ik doe mijn huishouden altijd tussen neus en lippen door, laat me snel afleiden en doe dan weer even een tijdje iets anders. Geen idee dus hoeveel tijd ik werkelijk kwijt ben. Om 09:00 uur vanmorgen heb ik een timer op 18 uur gezet en steeds als ik een huishoudelijk klusje doe zal ik de timer activeren. Ik ben heel benieuwd. Ik ben niet zo'n geweldige huisvrouw vind ik zelf, misschien heb ik gelijk daarin, misschien moet ik mijn beeld bijstellen. En misschien activeer ik mezelf hiermee wel tot het doen van klussen die anders blijven liggen. We zien wel. Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten