donderdag 13 maart 2014

Soms gaat het vanzelf...



Doordat Miss Artemis, haar motorlaarsje aanbood in een oud topic, in onze gezellige fb-groep Ordinary Witches, gingen mensen weer eens kijkje daar nemen en raakte ik twee t-shirtjes kwijt. Ik ruilde het tegen een ander voorwerp waar ik te zijner tijd weleens over zal berichten (zo koel). Toch een mooi -1 gescoord!

Dan heb ik ook nog wat nieuwe dingen gekocht. Drie stuks, maar aan eentje heb ik niets en die schuif ik mooi door naar Miss Artemis. Ik kan het ook terug brengen naar de winkel, want ik heb het bonnetje nog maar ik schenk hem aan haar.


Ik kocht nog een leuk bloembakje waar ik toch ook niet super tevreden over ben omdat het niet zo stevig hangt en de wind hier soms nog weleens stevig tekeer gaat. Maar deze mag wel blijven. Ik moet dus maar voor de ouderwetse bloembakken gaan, met verstelbare beugels voor mijn kruiden. Dan doe ik in deze violen.


En dan kocht ik nog een nieuwe sinaasappelenpers, eentje van plastic met een grote opvangbak. De oude glazen die nog van mijn moeder was doe ik weg. Sentiment laat ik maar even achterwege. Wie hem hebben wil mag hem hebben en anders gaat ook die naar de weggeefwinkel. 

Totaal score van dit blog vier er in en vier eruit :) neutraal.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten