zondag 1 december 2013

04:44:47

........ vanmorgen getimed.


Niet zoveel gehuishoud (lol) en makkelijk gegeten. Alleen een naar klusje gedaan en daar toch wel enigszins trots op. Al een hele tijd geleden begonnen met gordijnen te maken, ik streek alleen op één gordijn het band aan de verkeerde kant. Ik wist even niet wat of hoe, dus ik legde ze in de kast. Maar omdat Lief toch een extra dagje ging werken vanwege de één of andere telling, besloot ik ook maar iets nuttigs te gaan doen. Met heel, heel veel stoom heb ik het eraf gekregen zonder al teveel schade. Alleen aan het einde zijn er lijmresten achter gebleven omdat ik het toen zonder stoom probeerde, het is een klein stukje wat ik er eventueel nog af kan knippen omdat ik mijn gordijnen altijd heel ruim opmeet. Want volgens mij kan overdaad bij gordijnen geen kwaad. Daarna had ik geen zin meer om te naaien dus ben ik films gaan kijken en lui gaan doen. En dat was ......... heerlijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten