dinsdag 3 december 2013

+ 01:51:40

........... we zijn in de plus geëindigd.


Dat houdt in, dat ik 19:51:40 uur deze week aan het huishouden heb besteed, iets meer dan gemiddeld dus, maar geen opzienbarend resultaat. Het zou dus heel goed kunnen kloppen dat we gemiddeld 18 uur aan het huishouden besteden, de één een beetje meer en de ander een beetje minder.Ik heb niet het idee dat ik veel gedaan heb deze week, dus ik denk dat ik volgend jaar nog eens een weekje ga timen, om te zien of er verschil is als er straks niet in huis geklust wordt.

Gisteren heb ik lekker wat strijk staan weg werken. Opgeruimd en gekookt. En die eeuwige vaatwasser uit en in ruimen, dat neemt ook wel aardig wat van de tijd. En ik heb ook nog een wasje gedraaid.

Nu even geen projectjes, nou ja dat zeg ik nu wel.......... maar ik ga dus wel aan een paar knutselprojectjes beginnen waar ik nog niet al teveel over kan zeggen. Maar wie weet, zit er toch wel een blogje af en toen in.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten