maandag 2 december 2013

01:32:36

.... daar strandde de timer gisteren op!


Een dikke drie uur en dat voor de zondag! Nou ja moet kunnen, eerst was er dat uitgebreide ontbijt voor Lief, zelf hield ik het alleen bij pancakes. Dan maakte ik tussen de middag een soepje en stond ik 's avonds ook weer uitgebreid achter het fornuis (bij wijze van spreken dan, want er ging een groot deel in de stoomoven) Ik was er al achter dat ik de meeste tijd aan het bereiden en verkrijgen van eten besteed. Toch ziet mijn huis er wel redelijk schoon en opgeruimd uit. Nou ja behalve dan het bureau en de kamer waar ik uit aan het vertrekken ben. Daar heb ik nogal een puinhoop gemaakt. In de kamer zet ik alles wat op dit moment elders geen plekje heeft en op het bureau alles waar ik op dit moment mee bezig ben. Ik zal me in ieder geval als doel stellen om vandaag het bureau op te ruimen en wat aan de strijk te doen. Moet lukken denk ik zo.

En volgende week, zal ik dan nog een weekje gaan timen, of zal ik een ander project verzinnen. U hoort het nog. Fijne dag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten