maandag 10 maart 2014

We zitten duidelijk in de lift - maar welke?




Dat gaat snel, negentien items dus al en ik ben nog niet eens klaar met mijn kasten en laat ik ook de manden niet vergeten, waar was in is verdwenen die er nooit meer uitkomt. Spullen waar op zich niets mis mee is, maar waar je blijkbaar na bepaalde tijd geen nood meer aan hebt. Dus er zal zeer snel, nog zeer veel bijkomen vermoed ik. Maar omdat ik ook wat nieuwe spullen nodig heb, zal ik nog niet meteen mijn doel bij gaan stellen. Al hoop ik wel door slim te shoppen met heel wat minder toe te kunnen dan dat ik nu deed.

Wat is dat toch dat bewaren van spullen, die je niet meer gebruikt gewoon omdat het nog goed is? De meeste dingen die ik in de tas voor de weggeefwinkel heb gedaan, zijn langer dan een jaar niet gebruikt en sommige nog langer niet. Waarom heb ik die spullen mijn kasten laten vervuilen. Waarom heb ik ze niet eerder opgeruimd. Sommige dingen zijn favoriete stukken geweest, maar toch ben ik ook daar op uitgekeken geraakt. Ik ga wel heel goed nadenken over de aanschaf van nieuwe spulletjes.

De eerste stapel voor de weggeefwinkel

We zitten duidelijk in de lift - maar welke? Wordt het hardlopen en stil staan of gaan we gestaag op ons doel af?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten